SprávySvet
Obľúbené

Meta chce do roku 2026 úplne automatizovať reklamné systémy pomocou AI.

Americká spoločnosť Meta Platforms plánuje využívať umelú inteligenciu na úplnú automatizáciu tvorby a cielenia reklamy.

Meta Platforms (nárast o 3,62 %), prevádzkovateľ Facebooku a Instagramu, plánuje do konca roka 2026 umožniť úplne automatizovanú tvorbu a cielenie reklamy pomocou nástrojov umelej inteligencie, uviedol denník Wall Street Journal s odvolaním sa na dobre informované zdroje.

Meta, ktorá má viac ako 3,43 miliardy aktívnych používateľov, už využíva umelú inteligenciu na vytváranie personalizovaných variantov reklám, generovanie obrázkov na pozadí alebo úpravu videoobsahu. Teraz by inzerentovi stačilo zadať obrázok produktu a rozpočet, zatiaľ čo AI sa postará o vygenerovanie kompletnej reklamy vrátane videa, textu, cielenia a odporúčaní rozpočtu.

Spoločnosť tiež plánuje umožniť AI personalizovať reklamy v reálnom čase na základe faktorov, ako je geografická poloha, čo znamená, že používatelia uvidia rôzne varianty tej istej kampane.
Generálny riaditeľ Mark Zuckerberg uviedol, že budúcnosť je v nástrojoch AI, ktoré ponúkajú merateľné výsledky vo veľkom meradle, a dodal, že cieľom je vytvoriť komplexnú platformu AI, kde si spoločnosti stanovia ciele a rozpočty a systém sa postará o zvyšok.

Meta tak reaguje na rastúcu konkurenciu v oblasti digitálnej reklamy, kde sa presadzujú ďalšie technologické firmy ako Snap, Pinterest, Reddit, Google a OpenAI. Hoci niektoré nástroje na tvorbu videí a obrázkov sú už k dispozícii, inzerenti stále zvažujú otázky, ako je bezpečnosť značky, kvalita výstupov a kontrola kreativity. Spoločnosť Meta však verí, že umelá inteligencia bude kľúčovým prvkom pri udržaní jej dominantného postavenia na reklamnom trhu.

Zdroj
reutersfxstreetinvesting.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pozri tiež
Close
Back to top button